WebwinkelKeur

klantbeoordeling

8,8/10


StarStarStarStarNo star
  • Mario Carrasco Jimenez: “I had become a regular client. Delivers timely and always answer any question friendly.”
  • Jorge Dulché: “I placed and order which was charged to my bank account TWICE and the products haven't even left my cart in the website, and in my profile it appears as I never ordered anything. They don't answer emails nor their contact platform messages. It's a shame as I was really looking forward to the products I ordered, but now it looks like I just got ripped off 50+ euros. Definitely don't recommend ordering from here with this kind of service.”
  • Eline: “Heel tevreden! De winkel was even gesloten wat ik erg jammer vond, toen ze weer open gingen was het product wat ik wilde bestellen out of stock. Ik was even bang dat het misschien uit het assortiment gegaan was, maar binnen enkele dagen was het aangevuld. Na het besteld te hebben, werd het ontzettend snel bezorgd (inclusief track&trace). verbeterpuntje: verzendkosten zijn relatief duur.. ”
  • Frank: “Niets op aan te merken: producten goed verpakt, snel geleverd, goeie factuur, zelfs nog wat kleine extraatjes voor de "first time customer"? Maar bovenal ben ik blij dat ik nu zulke goeie producten snel in huis heb. Top!”
  • Samantha Casso Lopez Perez: “Good service!”
  • SANDRA GONZALEZ: “Siempre disponible, cuando necesito recojer mis productos ”
lees meer ervaringen >